Rawatan Masalah Batuk dan Selsema menggunakan Susu Kunyit

Susu kunyit sangat bagus untuk menghilangkan batuk, selesema atau penyakit yang melibatkan saluran pernafasan seperti asthma.  Ianya juga sangat baik untuk pencernaan. Kami nak berkongsi dengan anda resipi susu kunyit yang boleh diamalkan untuk seisi keluarga. Resipi ini telah dikongsikan oleh Sue Bertley di laman Facebook miliknya. Hujan, sejuk malam ni, dah mula musim demam […]

Cara Buat Air MILO Sedap Macam bancuhan MILO Lori

Masa kecik kecik dulu mesti teruja bila lori MILO datang sekolah kan? Bila dapat je berita tu sure budak-dudak dalam kelas tak berapa nak boleh bagi tumpuan sangat dah kat guru mengajar. Tunggu nak dengar pengumuman dari mikrofon kat sekolah minta pelajar keluar dari kelas beratur pergi ke lori milo yang datang. So sekarang ni […]